فیلم عمل بواسیر با لیزر

فیلم عمل جراحی بواسیر با لیزر {در زنان و مردان}

مشاهده فیلم عمل بواسیر با لیزر یکی از بهترین روشهایی بوده که می توانید برای انتخاب کردن یا نکردن این روش تصمیم نهایی خود را بگیرید. یکی از روش‌های درمانی که امروزه تقریبا جایگزین روش‌های سنتی شده، عمل بواسیر با لیزر است.

این روش نسبت به جراحی سنتی روش بسیار ساده تری است و بیمار درد و ناراحتی کمتری را در آن متحمل می‌شود. احتمال عود مجدد در عمل جراحی بواسیر با لیزر بسیار پایین است و به دلیل نداشتن درد و خونریزی و عدم نیاز به بستری و گذراندن دوران نقاهت امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

لیزر به دو صورت اشعه درمانی و لیزر co2 برای درمان بواسیر با لیزر استفاده می‌شود که با توجه به نوع و درجه بواسیر، پزشک بهترین روش را به بیمار توصیه می‌کند. معمولا برای هموروئید درجه یک و دو از اشعه درمانی استفاده می‌شود.

? همچنین بخوانید: لیزر هموروئید در تهران

اما در هموروئید درجه سه و چهار که رگ‌ها از مقعد بیرون می‌زنند، از روش لیزر بواسیر co2 برای درمان استفاده می‌شود. همانطور که در فیلم عمل بواسیر با لیزر مشاهده می‌کنید، در این روش بافت‌های اطراف هموروئید دچار آسیب نمی‌شوند و هنگام برش به دلیل انعقاد خون، خونریزی به حداقل کاهش می یابد. همچنین لیزر به عنوان بهترین و قطعی ترین روش برای درمان سریع بواسیر خارجی هم به شمار می‌رود.

انتخاب بهترین دکتر بواسیر اهمین ویژه ای برای درمان بواسیر دارد که از تمام روشهای پزشکی آگاه بوده و برای بیمار بهترین آن را انجام دهد.

پرسش و پاسخ های فیلم عمل جراحی بواسیر با لیزر

فیلم جراحی بواسیر خارجی چگونه است؟

جراحی بواسیر خارجی نیز مانند هموروئید داخل انجام شده و روش درمان آنها تفاوتی باهم ندارد که میتوانید در فیلم بالا مشاهده کنید.

فیلم عمل جراحی بواسیر با تیغ چگونه است؟

عمل بواسیر با تیغ شامل بریدن سیاهرگ ها و خارج کردن توده های متورم است که در انتها قسمت برش خورده بخیه میخورد.

3 دیدگاه دربارهٔ «فیلم عمل جراحی بواسیر با لیزر {در زنان و مردان}»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا