عکس بهترین دکتر بواسیر یا متخصص هموروئید در تهران

بهترین دکتر بواسیر و “متخصص درمان هموروئید” در تهران

بهتری دکتر برای درمان بواسیر کیست؟ بواسیر یا هموروئید، یکی از بیماری‌های روده است که در آن عروق بزرگ و کوچکی در داخل و خارج از مقعد وجود دارند که به دلیل افزایش فشار در آن‌ها، بیشتر مورد تحلیل قرار می‌گیرند. دکتر بواسیر یا پزشک متخصص برای درمان بواسیر، فردی است که در تشخیص و درمان هموروئید و بیماری‌های مرتبط با آن تخصص دارد.

این پزشک با استفاده از روش‌های مختلف تشخیصی و درمانی، به بیماران کمک می‌کند تا از این بیماری دردناک و ناراحت‌کننده، بهبود یابند.

بسیاری از افراد مبتلا به بواسیر به سبب ترس و خجالت از مراجعه به پزشک سرباز می زنند، اما این افراد باید برانند با اینکه معاینه مقعد برای هیچ کس خوشایند نیست اما بیماری آن ها خود به خود بهبود نخواهد یافت و در صورتی که درمان را به تعویق بیاندازند بواسیر پیشرفت کرده و درمان آن سخت تر می شود و چه بسا نیاز به افزایش طول درمان و پرداخت هزینه هایی گزاف خواهد بود. افراد باید به محض مشاهده علائم بیماری به دکتر هموروئید یا بواسیر مراجعه نمایند.


برای تعیین نوبت و گرفتن وقت مشاوره یا مشاوره آنلاین از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید:

? نوبت دهی کلینیک مهنا برای دکتر هموروئید ?‍⚕️


بواسیر یا هموروئید چیست؟

بیماری بواسیر یا هموروئید یکی از اختلالات شایع مقعدی است که حدود نیمی از افراد جامعه را درگیر خود می کند. این عارضه با گشاد شدن عروق همراه است و در اثر وارد آمدن فشار موجب تورم و التهاب در این ناحیه گردیده و در صورتی که از نوع خارجی باشد می تواند موجب بیرون زدگی گوشتی از مقعد گردد، از سایر علائم بیماری بواسیر می توانیم به ایجاد درد و خونریزی اشاره کنیم.

در نتیجه این بیماری نیاز به درمان فوری تحت نظر پزشک متخصص و مجرب دارد زیرا می تواند با خونریزی زیاد موجب فقر آهن و یا عفونت شود و در هر صورت کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد.

⚡ همچنین بخوانید: لیزر بواسیر یا هموروئید (درمان بدون جراحی)

عکس پزشک بواسیر

ویژگی های متخصص هموروئید خوب چیست؟

در نظر داشته باشید قبل از مراجعه به هر پزشک از موارد زیر مطمئن شوید:

  • تجربه کافی و مهارت برای درمان بواسیر با لیزر یا هر روش دیگری
  • داشتن مدارک تحصیلی و تخصصی مرتبط با درمان هموروئید
  • ارائه روش‌های نوین و موثر در درمان بواسیر
  • صبوری و دقت در بررسی و تشخیص بیماری
  • ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از تکرار بیماری
  • ارائه مشاوره‌های لازم برای بهبود شرایط زندگی بیمار
  • پاسخ‌گویی مناسب و به موقع به سوالات بیماران قبل و بعد از عمل.
  • قیمت مناسب طبق مصوبه وزارت بهداشت.

کلینیک مهنا مفتخر است بهترین امکانات را قبل، حین عمل و بعد از درمان در اختیار بیماران بگذارد. همچنین کلینیک ما با اکثر بیمه های تکمیلی قرارداد دارد که باعث می شود هزینه های عمل بواسیر برای بیماران به مقدار زیادی کاهش یابد. همچنین دکتر علیرضا زارعی بعد از معاینه و مشاوره، مناسب ترین روش درمان را به بیمار پیشنهاد می دهد.

مراجعه به دکتر بواسیر برای درمان هموروئید

انتخاب دکتر بواسیر خوب، مجرب و کارکشته اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا حتی اگر شما بهترین روش درمانی را در پیش گیرید اما پزشک شما تجربه لازم را نداشته باشد، نمی‌توانید نتیجه مثبتی بگیرید و ممکن است روند بهبود بیماری نیز پیچیده و طولانی شود.

بهترین دکتر بواسیر (هموروئید) برای درمان بیماری مقعدی جراح عمومی و یا پزشک متخصص گوارش است. در این مورد جراحان تجربه بیشتری داشته و به خوبی با آناتومی این ناحیه آشنایی دارند و می توانند مشاوره بهتری را به شما ارائه بدهند. از طرفی مراجعه به متخصص گوارش سبب می شود بهترین مشاوره را در مورد نحوه درمان خود بگیرید. می توانید برای شروع فرآیند درمان در صورتی که هموروئید در مراحل ابتدایی است به پزشک عمومی مراجعه کنید و در صورتی که با رعایت رژیم غذایی و ورزش بهبودی حاصل نشد، در مرحله ی بعد با پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

در حالت کلی می توان گفت پزشک بواسیر باید اطلاعات کافی درباره این بیماری و نحوه درمان و بهترین روش درمان داشته باشد و در مطب خود از تجهیزات پیشرفته استفاده نماید.

دکتر بواسیر (هموروئید) خانم

بیماران خانم مبتلا به بواسیر یا همورئید، به دلیل خجالت و مسائلی شبیه به این، ترجیح می‌دهند برای درمان بیماری خود به دکتر بواسیر خانم مراجعه کنند و این امری کاملا عادی است. در کلینیک مهنا پزشک آقا به عنوان متخصص لیزر درمانی فعالیت می‌کند اما وجود کادر پزشکی و پرستاری خانم می‌تواند تا حدودی به رفع این مشکل کمک کند.

نکته حائز اهمیت این است که مراجعه به دکتر زنان تنها در زمان بروز بیماری‌های ناحیه تناسلی قابل توجیه است و به هیچ عنوان درمان بواسیر با لیزر نباید توسط متخصص زنان انجام شود.

پرسش و پاسخ های دکتر هموروئید

برای لیزر هموروئید به کدام دکتر باید مراجعه کرد؟

مناسب ترین گزینه جراح عمومی یا متخصص گوارش میباشد.

چطور از کلینیک مهنا برای لیزر بواسیر وقت بگیریم؟

کلینیک ما شنبه تا چهارشنبه از ساعات ۸ صبح الی ۹ شب برای خدمات دهی به بیماران فعالیت دارد. شماره تماس جهت تعیین نوبت و مشاوره: ۰۲۱۸۸۸۷۱۰۷۸

متخصص گوارش میتواند بواسیر را درمان کند؟

اغلب متخصص گوارش گزینه مناسبی برای تشخیص بوده و بهتر است که درمان نزد جراح عمومی انجام شود.

متخصص جراحی بواسیر در تهران چه کسی است؟

دکتر علیرضا زارعی یکی از بهترین پزشکان متخصص برای درمان انواع بیماریهای نشیمنگاهی در این زمینه میباشد.

14 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دکتر بواسیر و “متخصص درمان هموروئید” در تهران»

  1. بهترین دارو برای از بین بردن اون زائده چیست؟
    لطفا جواب بدین؟؟
    تو اینترنت پماد ونوگل پماد رکتول پماد ام جی رو نوشته-کدام پماد زائده از از بین میبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام پمادها فقط در هفته های اول بیماری جواب میدن که میتونید از پماد رکتول یا آنتی هموروئید استفاده کنید

    1. سلام لطفا به آدرس تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس شرقی، ساختمان پردیسان، پلاک ۱۴، طبقه ۵ مراجعه کنید.

  2. من ۲ سال پیش بواسیرم رو پیش دکتر زارعی عمل کردم و فقط هفته اول بود که یکم درد و سوزش داشتم موقع دفع الان کامل خوب شده و هیچ اثریم ازش نمونده تشکر دکتر سلامت باشین

  3. سلام‌ بنده‌ بواسیر‌ داخلی‌ درجه‌ دوم‌ خونی‌ دارم‌ میخواستم‌ بدونم‌ با‌لیزر‌ کم‌توان‌ میشه‌ کوچکش‌ کرد‌‌ چون‌ نمیخواهم‌ جراحی‌ کنم‌ مرسی

    1. سلام بله میتونید با لیزر به صورت سرپایی در کمتر از نیم ساعت درمان کنید. برای تعیین نوبت و مشاوره تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۸۷۱۰۷۸

  4. سلام وقت داکتر صاحب من یک بار بواسیر عملیات شدم یک بار هم فیستول ، بواسیر دوباره عود کرده دلیل چی یه عملیات درست نشدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا