هزینه درمان با لیزر

هزینه جراحی بواسیر با لیزر ? – تعرفه ۱۴۰۲ – نرخ بیمه

هزینه جراحی بواسیر با لیزر چقدر است؟ شایع ترین بیماری مقعدی بواسیر یا هموروئید است. همچنین فیستول، شقاق، بواسیر یا هموروئید و کیست مویی انواع دیگر رایجی از بیماری‌های مقعدی هستند که اغلب در اثر اشتباه در سبک زندگی یعنی تغذیه نادرست و عدم فعالیت کافی ایجاد می‌شوند.

بیماری های نشیمنگاهی به خصوص بواسیر را نمی توان جزء عارضه های کشنده به حساب آورد، اما می توانند به شدت کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار داده و درد زیادی را به بیماری تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: بواسیر چیست؟


☎️ اطلاع از هزینه های درمان

برای اطلاعات کامل درباره روند درمان و مشاوره با ما تماس بگیرید:


درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر چه مزیتی دارد؟

جهت درمان بیماری های مقعدی روش های متعددی وجود دارد که هر کدام بسته به مرحله بیماری می توانند تاحدودی موثر واقع شوند. اما بهترین روش درمان بواسیر و بیماری‌های مقعدی را می توان لیزر درمانی عنوان نمود. روش نوین درمان با لیزر به این بیماران کمک کرده، تا بتوانند با کمترین میزان درد و خونریزی و بدون هیچ عارضه جانبی بیماری خود را درمان نمایند.

این روش در مقایسه با سایر روش‌ ها قطعی تر بوده و همچنین از هزینه های مناسب تری برخوردار است. هزینه درمان فیستول، شقاق، بواسیر و کیست مویی با لیزر بسته به عوامل مختلفی از جمله کلینیک درمانی، نوع بیماری و میزان پیشرفت آن و …تعیین می شود. در نتیجه نمی‌توان قیمت دقیقی را برای هزینه این عمل ها تعیین کرد. برای این منظور لازم است به صورت حضوری به کلینیک مراجعه نمایید تا هزینه توسط پزشک جراح یا دکتر بواسیر تعیین شود.

بیشتر بخوانید: درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر خونی در خانه با روشهای کلینیک مهنا

? هزینه دقیق جراحی بواسیر با لیزر در سال ۱۴۰۲ در مراکز پزشکی از ۵ میلیون تومان به بالا میباشد. در کلینیک مهنا، زمانی که برای درمان با لیزر در نظر گرفته شده برای هموروئیدهای ساده تا پیچیده از ۲۰ دقیقه تا ۴۰ دقیقه می باشد. ?

قوانین بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی

لازم به ذکر است که هزینه جراحی بواسیر با لیزر توسط بیمه تامین اجتماعی پرداخت نمی شود، زیرا دفاتر این نوع بیمه هزینه عمل‌های زیر ۶ ساعت و بدون بستری را پرداخت نمی‌کنند. اما با این حال با توجه به هزینه سنگین عمل جراحی، درد و خونریزی و دوران نقاهت طولانی مدت که خود نیاز به دوره مرخصی چند هفته ای دارد، انواع بیمه های تکمیلی آن را پوشش می دهند.

هزینه درمان بواسیر با لیزر از نظر اقتصادی به صرفه تر است، ضمن اینکه انجام لیزر روش قطعی درمان بوده و شما را از انجام سایر روش ها بی نیاز می کند.

بیشتر بخوانید: دکتر بواسیر یا متخصص هموروئید در تهران

بیمه تامین اجتماعی و هزینه عمل جراحی

بیمه تامین اجتماعی برای بیمارانی که نیاز به جراحی بواسیر دارند، هزینه جراحی را پوشش می‌دهد. اما در صورت استفاده از روش لیزر برای درمان بواسیر، بیمه تامین اجتماعی هزینه را پوشش نمی‌دهد و بیمار باید هزینه را خود پرداخت کند. هزینه لیزر بواسیر نیز با توجه به محل درمان، نوع لیزر و شدت بواسیر متفاوت است. به طور کلی، هزینه لیزر بواسیر از جراحی سنتی بالاتر است، اما فرآیند درمان سریع‌تر بوده و بیمار درد کمتری دارد. لذا قبل از تصمیم گیری در مورد درمان بواسیر با لیزر، بهتر است با پزشک خود در مورد هزینه و فواید هر کدام از این روشها مشورت کنید.

هزینه عمل جراحی بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی

هزینه عمل جراحی بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی، به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله محل بیمارستان، نوع جراحی، شدت بواسیر و وضعیت سلامتی فرد. در بیمارستان‌های دولتی، هزینه عمل جراحی بواسیر با توجه به وضعیت اقتصادی فرد و بر اساس تعرفه‌های رسمی تعیین می‌شود. در بیمارستان‌های خصوصی، هزینه عمل جراحی بواسیر ممکن است بالاتر از بیمارستان‌ های دولتی باشد، اما معمولاً سرویس‌ های بهتر و زمانبندی مناسب‌ تر را ارائه می‌دهند. لذا بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، هزینه‌ها و سرویس‌ های هر گزینه را با پزشک معالج خود مقایسه کنید.

بیشتر بخوانید: بواسیر خونی چیست و چگونه درمان میشود؟

قیمت جراحی بالاتر است یا لیزر بواسیر؟

هزینه جراحی بواسیر معمولاً گران‌ تر از هزینه درمان بواسیر با لیزر است. جراحی بواسیر ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان و استفاده از تجهیزات پزشکی پیچیده‌ تر داشته باشد که این موارد می‌توانند هزینه را افزایش دهند. از طرف دیگر، درمان بواسیر با لیزر معمولاً به صورت خارج از بیمارستان و با استفاده از دستگاه لیزر و تجهیزات ساده‌ تر انجام می‌شود که هزینه را کاهش می‌دهد. با این حال، هزینه درمان بواسیر با لیزر همچنان می‌تواند به دلیل مشخصات هر فرد و شرایط پزشکی متفاوت باشد. بهتر است با پزشک خود درباره هزینه‌ های مربوط به هر روش درمان بواسیر صحبت کنید.

پرسش و پاسخ های هزینه جراحی بواسیر با لیزر

هزینه جراحی بواسیر با لیزر در کلینیک مهنا به صورت اقساطی ممکن است؟

متاسفانه خیر. امکان پرداخت اقساط وجود ندارد.

هزینه درمان بواسیر با جراحی گران تر است یا لیزر؟

هزینه های جراحی به مراتب بیشتر هستند.

آیا بیمه تکمیلی هزینه های درمان با لیزر را می پردازد؟

بله خوشبختانه اکثر بیمه های تکمیلی این مبلغ را پرداخت می کنند.

بیمه تامین اجتماعی چه مقدار از هزینه لیزر را می پردازد؟

تامین اجتماعی هزینه این روش درمانی را تقبل نمی کند.

5 دیدگاه دربارهٔ «هزینه جراحی بواسیر با لیزر ? – تعرفه ۱۴۰۲ – نرخ بیمه»

  1. با سلام .بنده روز اول بهمن ماه سر کار بودم که یکدفعه درد شدیدی در پشتم احساس کردم .البته قبلاً هم بواسیر داشتم .به بیمارستان شهر خودم (مرودشت فارس)منتقل شدم .یک شب بستری شدم.بخاطر بیرون زدگی کامل و درد شدید به بیمارستان شهید فقیهی شیراز منتقل شدم اونجا هم یک شب بستری شدم .اونا هم نتونستن.خلاصه دیگه چاره ای نداشتم از شدت درد و عفونت در بیمارستان دنا عمل باز با تیغ شدم .الان حدود یک ماه هست در بیمارستان و خانه در حال مداوا هستم .خاستم بفهمم این که تامین اجتماعی چقدر از هزینه عمل جراحی بنده را پس میدهد و اول باید به کجا مراجعه کنم .چون یک ماه هست سر کار نرفتم با دو تا بچه و خرج و مخارج سنگین اگر تامین اجتماعی یه کمک حالی بهم بکنه لا اقل از این خجل تر نمیشم .ممنون اگر کسی راهنمایی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا