هموروئید بواسیر لیزر دکتر

درمان بواسیر با لیزر در کمتر از ۳۰ دقیقه بدون درد و خونریزی

قطعاً بیماری بواسیر یکی از آزاردهنده ترین بیماری هایی است که هر انسانی ممکن است در طول زندگی خود به آن دچار شود. بواسیر می تواند باعث خونریزی های متعدد و درد شدید مقعد شده و حتی نشستن را هم برای بیمار دشوار کند.
رویای هر بیماری که حتی یک بار درد شدید هموروئید را تجربه کرده باشد، رهایی از این بیماری است! خوشبختانه راه قطعی، فوری و سرپایی برای درمان این بیماری وجود دارد! این تکنیک جدید و محبوب درمان با لیزر می باشد که در ادامه بیشتر با این روش درمان آشنا میشوید.

بیماری بواسیر چیست؟

بیماری بواسیر(هموروئید)، به دلیل تورم سیاهرگ های داخل مقعد و یا خارج از مقعد ایجاد می شود. توده سیاهرگ های متورم شده به تدریج به سمت مقعد دچار افتادگی شده و شبیه به زائده گوشتی از مقعد خارج می‌شوند. همچنین این زائده می‌تواند به حدی بزرگ شود، که به طور کامل مقعد را مسدود نماید. علاوه بر اینکه می‌تواند اعصاب مقعد را تحریک کرده و باعث درد شدید و غیر قابل تحمل شود، با هر دفع مدفوع خونریزی کرده و چون زائده مانع پاکسازی و بهداشت می شود، خارش و سوزش شدید هم می شود.

تماس با کلینیک

جهت مشاوره و دریافت نوبت با کارشناسان کلینینک تماس بگیرید!

درمان بواسیر با لیزر

اگر به دنبال روشی هستید که تنها در یک جلسه، بدون نیاز به بیهوشی، بدون درد و خونریزی و بدون عوارض جراحی درمان شوید، به شما درمان بواسیر با لیزر را پیشنهاد می کنیم. در این روش با استفاده از لیزر و بی حسی موضعی توده هموروئید برداشته میشود.
با استفاده از لیزر انواع هموروئیدها شامل داخلی و خارجی و یا حتی هموروئید های بزرگتر در کمتر از ۳۰ دقیقه درمان می شوند. همه بیماران بلافاصله پس از درمان، مرخص شده و می‌توانند روند زندگی عادی را در پیش گیرند.

خوشبختانه بیمارانی که توسط دکتر زارعی درمان شده اند، از نحوه درمان رضایت کامل داشته اند.

در ضمن بعد از انجام لیزر برخلاف جراحی های سنتی نیاز به دوران نقاهت طولانی مدت و نیاز به پانسمان و دردسرهای مربوط به تعویض آن نمی باشد!

یک هفته پس از درمان با لیزر، هیچ اثری از هموروئید وجود نخواهد داشت!!!

چرا کلینیک دکتر علیرضا زارعی درمان با لیزر را توصیه می کند؟

برتری های لیزر از همه جهات، در مقایسه با جراحی سنتی باعث شده در یک دهه های اخیر پزشکان اروپایی و امریکایی لیزر را جایگزین سایر روشهای درمان کنند. به طوری که بر طبق آمارها، در دهه اخیر بیش از ۹۲ درصد بیمارانی که به هموروئید دچار می‌شوند، با لیزر درمان شده و از این درمان اظهار رضایت کامل داشته اند.

از مزایای لیزر به اختصار می توانیم به این موارد اشاره کنیم؛

  • درمان به صورت سرپایی و بدون نیاز به داروی بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام میشود.
  • در این روش حین عمل و پس از آن درد و خونریزی برای بیمار ایجاد نمی کند و یا دست کم این درد بسیار خفیف خواهد بود.
  • لیزر تنها در یک جلسه به طور کامل هموروئید را از بین برده و احتمال عود مجدد را بسیار کاهش می دهد.
  • لیزر در مقایسه با سایر درمان ها نیاز به صرف زمان و هزینه کمتر خواهد داشت.
  • لیزر از عوارض جراحی سنتی مثل احتمال بی اختیاری یا عفونت جلوگیری خواهد کرد.
  • لیزر روند بهبودی را تسریع کرده و بیمار در کمتر از یک هفته به بهبودی کامل می‌رسد.
  • لیزر برای انواع بواسیر ( داخلی و خارجی) و بیماران در هر سن و سال و یا با مشکلات خاص قابل انجام است.
  • لیزر هیچ آسیبی را به بافت‌های مجاور هموروئید وارد نکرده و دقت پزشک را افزایش می دهد.

هزینه درمان لیزر بواسیر

یکی دیگر از علل محبوبیت لیزر هزینه مناسب آن در مقایسه با دیگر روشهای درمان است. هزینه لیزر هموروئید به دلیل حذف هزینه های بستری در بیمارستان، از کارافتادگی و … بسیار کمتر از جراحی خواهد بود. این هزینه متناسب با نوع هموروئید، اندازه آن و نوع لیزر مورد استفاده تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان یک هزینه ثابت را برای همه بیماران تعیین کرد. برای تعیین هزینه لازم است با کلینیک در ارتباط باشید.

تماس با کلینیک

جهت بررسی و تعیین هزینه تقریبی میتوانید از کارشناسان کلینیک استعلام نمائید

قابل توجه است که لیزر تنها زمانی موثر خواهد بود که توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام شود، در غیر این صورت احتمال آسیب یا عود مجدد وجود دارد.!

برای تشخیص این بیماری می‌توان از پزشک عمومی کمک گرفت. اما از آنجایی که بواسیر برای درمان قطعی نیازمند جراحی است، بهترین گزینه کمک گرفتن از پزشک یا متخصص جراحی است. این متخصص، جراحی بخش‌های مختلف بدن را بر عهده دارد و بهتر از هر متخصص دیگری میتواند این بیماری را درمان کند.

دکتر علیرضا زارعی متخصص درمان بواسیر با بیش از ۲۰٫۰۰۰ عمل موفق

دکتر علیرضا زارعی (متخصص جراح عمومی) با توجه به سابقه درخشان و تبحر در لیزر درمانی، یکی از بهترین گزینه های پزشک بواسیر است. آقای دکتر زارعی بیش از ۲۰٫۰۰۰ تجربه موفق درمان بواسیر با لیزر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

استفاده از بهترین و مجهزترین تجهیزات لیزر و کمک گرفتن از کادری مجرب موجب جلب رضایت ۹۹% بیمارانی که به این کلینیک مراجعه می کنند، شده است. از مزیت های درمان توسط دکتر زارعی می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • نوبت دهی فوری در سریع‌تر زمان ممکن
  • رعایت اصول بهداشتی
  • ارائه خدمات ویژه برای ساکنین شهرهای دیگر

بیمارانی که از شهر های دیگر مراجعه می کنند؛ می توانند یک روز به تهران سفر کرده و همان روز، بعد از انجام لیزر به شهر خود بازگردند. زیرا لیزر محدودیتی برای سفر ایجاد نمی‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا